Chihuahua eller lägenhet? Vad tycker ni`?

I  amirs inlägg står det att han ska köpa en chihuahua för 20.000 ?

Om det är så att han inte ens kan betala hans lägenhet och hans mormor och morfar gör det ÅT honom . hur kan han då ha råd med en chihuahua?? Så typiskt ,, såklart han kanske SKA köpa en men han kanske borde ta hand om sin lägenhet lite då också?

En 100% källa från en som kände amir förut.

Förut när jag umgicks med amir så sa han nästan varje dag : imorrn ska jag fåmin chihuahua , imorrn ska jag få min chihuahua varje dag! Och sen när jag skaffat mig en blev han SKIT sur och ba: Men vrf har du skaffat dig en? hur hade du råd med det? Jag svarade att man behöver inte ´ha en blogg för att försörja sig? Jag har haft  pengar hela tiden?

Han blev som sagt skiit sur och ignorerade mig hela tiden.. -.-

ja.. Ni kan ju fundera lite: Kanske är det sant att han ska köpa en och så men vart ska han bo..?
Ëller har han plötsligt pengar till ALLT?

A.. Här får ni iaf bild:

Som man då förstår på EN GÅNG så snackar kissie om Paow..?

20.000 ..? min kusin har köpt en " stor dregglig hund" för 22.500 kr? såå dendär satt inte alls så bra Amir.. ?

och chihuahuaor brukar kosta ÖVER 20.000?

tänk nu och kommentera vad ni tycker babes!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0