Dessies.se ?!

Heej!

Nu tror jag alla vet om saken som hände med dessies.se

Dessie ville bara betala 100kr för hennes domän ?!! Var det itne hon som var SÅ RIK?!

Jonatan som killen heter osm köpte domännamnet har lagt ut en bild på dessie och hennes kompis ,, mkt saker om dessie där :p

Hur jag fick reda på det : Det första jag gjorde var jag att jag gick in på Dessies.se
och där så vart det Jonatan som bloggade och jag blev ju riktigt förvånad?!

då gick jag in på desiree nilsson.BLOGG.se  , synd att hon inte har dessies.se kvar då ?? Hahh

Bild från Johan : (johan) är den som skickade in denna "fanbild"
 





Nu har väll nästan alla "fjortisbloggare" haft minst 1 inlägg om hundar ?

Först var det ju kissie och amir så kom paow med att "orka slösa pengar på en råtta för 20.000?

Nu har helt plötsligt dessie också viljat vara med i leken och har skrivit vad tycker ni ska jag köpa en bla bla bla?



Så avd tror ni? Tyck till och kommentera <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0