Foki.

Foki-

Tycker hon skryter väldigt mkt om sitt paradis ?

Det ända hon skrever är ju typ : Det är så underbart här i himmelriket.
När jag och riky flyttar till paradiset

Och sånt hela tiden XD

Försöker hon vara som dessie och kissie och paow bara i ... "smyg"..

Nästan likadant för dem sitter ju och säger att dem är bäst och snyggast att dem har råd med allt..

Men men..
Pratade lite med en kompis som har en kompis som var på "grillfesten"

På tal om Paow och dessie- Pratade med en kompis som grillade på en brygga med Krille, Kissie, Amir och några till..

Såhär var det:

Krille ringde till tjejen och ba vill du grilla hon sa okej och åkte dit..

Sen så hade dem glömt och köpa läsk.. Så ringde typ Paow som var med Dessie dåoch ab vi kan hämta läsk!! Kan inte vi få komma på er fest snälla? Krille sa att dem bara grillade och inte kunde. .

Så paow och dessie tjatade fett länge till sist skrek Tjejen och kissie att dem itne fick komma och då la dem på..

Och krille sa: Usch!! Skulle aldrig vilja umgås med dem där fjortisarna?? !
Amir: Inte jag heller?!

Sen nästa dag så var både Krille och Amir med dem.. Sen så var tjejen i stan med Amir och nån till.. Och då kom dessie fram och ba " Heej! Kan inte jag få shoppa med er?
Då sa tjejen: Asså amir om hon ska shoppa med oss tänker jag gå hem palla inte vara med henne?
Amir: Mm dessie tyvärr..

Då plötsigt så REV dessie Amir.

Tjejn: Vad fan ere du håller på med

Så stack dessie

Amir: Hon river och slår alltid mig när jag är i stan utan henne.ahaha

Så.. Ni får väll tänka lite själva :D Och kommentera :D

Måste ju finnas iaf 1 bild i varje inlägg!

 Dem blev ju vänner trots allt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0